2007年8月12日

Don't You Think So?

  有人願意跟我把臂同遊「山卡啦」地方,簡直開心得不得了!

  要知道香港女生都是愛美一族,不喜歡皮膚接觸陽光。而我就是喜歡跟陽光玩遊戲。可惜,小妹尚在減肥階段,不能穿著新買的三點式示人。將來有機會,一定把「肉照」放上來公諸同好!

  我懷疑自己有點自閉。Don't You Think So?

最近Blogger打字會變怪文字..कवईने! लीनें

後記:尋晚發夢我阿媽幫我老豆同我借錢,真係作死!

後後記:你地見唔到我啲古怪阿拉伯字?好似拉登字咁架->「कवईने! लीनें 」見唔見到?見到啲乜?

2 則留言:

xiao zhu 提到...

哎呀,唔好成日懷疑咁多喇,你寫blog、又肯去人地度留言、又肯覆留言、又又又咁多嘢,自乜鬼嘢閉唧!

blogger 出怪字? 我淨係發覺開留言版嘅時候間中見到。係唔係講緊呢樣呀?

惡女 提到...

妳係咪講緊日文字?睇到我好迷。

係呀,我係咁架,想見人就會主動搵人出黎,所以我好多朋友架(呵!呵!)希望唔好嚇親你。