2007年9月12日

攞黎賤2

尋日既 攞黎賤 玩我唔死॥

不過我仲漏左少少野冇講॥
就係今次佢女朋友唔會去........

我算唔算係後補॥?
and我發現॥
我對佢仲有一點點點點點既死人feel........
GOD DAMN IT 真作作死॥

今次決定左去, 就會去一次咁多,
一來可以擴闊生活圈子,
二來我都想同陽光玩遊戲。

天氣開始轉涼, 再唔去玩下॥
個太陽伯伯就會變冷架啦。

所以嘛...
小豬你都係鄧我開心啦!!

13 則留言:

匿名 提到...

我今年無落過水
好幾次約好
都變成跟雷暴玩遊戲

我學咗5年嫁la
但係已經係好耐好耐以前
有一個外星人
因為想聽到其他人講咩而學

etranger

小貝 提到...

哈哈!!雷暴,
我希望今個星期日唔好落雨就得

嘩......5年啦!
好勁,
我遲下都會去學=)

仲有你比我個暗號.
我同郡主都睇唔明呀......

xiao zhu 提到...

嗱,你真係擺明要自己攞黎賤,咁冇計喇!

玩得開心啲喇,傻婆!=P

野蠻郡主 提到...

不過可能天氣轉涼喎,anyway,點都好,什麼時候都要玩得盡興d,開心d!

宇宙人 提到...

香港.... 仲有冬天 ga ma ?? =.=

小貝 提到...

唉..都唔知去唔去得成添..
滿心期待架人地仲..
頂......

匿名 提到...

我日常都有用法文
所以只可以將 af4年 + france 1年加埋
嗰時d同學仔都學咗10年
我的程度低得令人想死
亦係我呢生人最勤力的一年

你識日文咪仲勁
我學完d平片假名
自動放棄
我諗用同等的時間在日文
效果一定唔一樣

暗號係
不如你send個email比我
et唔知點send email 比你地

不過你用我嗰nickname應該可以找到我
etranger et

小貝 提到...

小貝已經把你加了啦

到時見=)

匿名 提到...

e 我見唔到你ge

etranger

匿名 提到...

btw sunday 玩得開心d

etranger

提到...

聽日我都響西貢喎,睇吓撞唔撞到你先。

野蠻郡主 提到...

小貝,你今日返得開心嘛!

我訓左成日…

匿名 提到...

唔想又要去,何苦呢 !