2007年10月24日

救救我吧

本以為12點上床便可有覺安寧,
誰不知..近日來我家寄居的表妹..
有恐怖的咬牙習慣。

就是在睡夢中不斷咬牙切齒發出聲響,
那種聲響就好像你突然聽到波子聽一樣。

被吵醒了至少10次..
然後我決定抓著她的下巴..
誰不知手放開了,
又再繼續...
神啊救救我吧。

今天晚上還要跟她睡...
我應該好好考慮不睡她旁邊,
還是帶上耳機睡覺算?

11 則留言:

PANG 提到...

搵野塞住佢把口.......
(帶佢睇醫生)!!!!!!

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
提到...

出廳瞓

又或者...順便放假去玩

Carole 提到...

佢應該係太緊張

我之前都有一個
說會磨牙的
遇到我之後
好番好多

小貝 提到...

米搞:

小汪汪已經沒假期,我留來用作面試用的

et:

我個表妹由細到大既習慣黎架
有朋友講過話佢咬緊果時整醒佢就得,
我地試過無數次,
佢好細個7歲左右已經係咁
而家已經7年啦


慘啦我今晚又痛苦慘死啦
至慘小貝我勁醒訓..
睡夢中有人叫我個名我會彈起身
唯有乖乖食安眠藥..

PANG 提到...

食安眠藥唔好架喎....

提到...

>遇到我之後
好番好多

叫et陪你表妹瞓啦一於...

小貝 提到...

米搞

一於咁話啦=)

c 提到...

其實可能係佢個人精神緊張,或者有壓力,
或者事事都收埋唔講,
又或者係佢心煩氣燥,
都會咬牙的。

唔,我諗我咬左廿年牙了。
我媽媽說,我睡覺時好恐怖,哈哈哈。

Carole 提到...

你倆隻野

桃紅三點式 提到...

喂,貝,帶佢睇牙醫,同埋,可以買個牙膠比佢咬住,另,自己買對3M耳塞,六蚊對,效果ok。