2007年10月11日

核突小貝

小貝今天給表妹發了兩個訊息

「我發現我最近好核突, 無心機打扮」
「好似今日, 我好核突」

然後她回覆

「點答你好 -,-"」

早就說,
世上沒有醜女人, 只有懶女人。

於是, 今天又懶起來
隨手拿了一件外套, 一件tee, 一條褲
又上街了。

走到街上, 才發現自己今天多核突!!!

4 則留言:

提到...

開心既女人呢,淨著一件外套, 一件tee, 一條褲都係靚既。

先令自己開心,自然會靚。

PANG 提到...

點著都冇所謂啦...都係自己....

我兩年黎都係(黑TEE)+牛仔褲....

------------------------------

係呀...我搵ITEM比公司

計件.......

所以(要去搵+要搵到)先有收入.....

上個月都搵到4位數字收入...

跟住當然係比得太多錢我,又加左d要求,即係變相減人工

(我覺得公司係咁諗啦)

不過今個月到而家....好慘淡.....

PANG 提到...

.___. 點解想轉辛苦工呀!?

xiao zhu 提到...

話你知丫,我核突左好耐嗱。都唔知幾好呀!