2007年10月10日

堅強敷衍

小貝很堅強唷。

今天,
他message給我。

紅=我
藍=他


hihihi
hi
feeling better??????
I fainted last night.
what's wrong? are you ok?
I dunno.. maybe something wrong with my body
i need a body check later.
get better, i am now in the airport, leaving for Philipines and will stay there for 8 days.
ok
take care
u too, get better.
ok
Sure? get better?
yes

小貝很堅強, 很堅強的令自己用最敷衍的對話。
如果是以前的我, 我會用很眉飛色舞的messages來跟他對話。

然後, 他這個星期打給我的兩通電話, 我都沒接。
他, 不應該告訴我他的行蹤。

深刻的電話對話--->

Can you take your puppy here?
I am pretty sure my dearest one would love your puppy.

.......
My little one loves animals.
And we could take a walk from Mui Wo.

FUCK OFF( of coz..我沒有說出口, 隨口敷衍兩句便終止聊天 )

不知怎的, 總覺得這藍色跟他很相像。
我寧願想念藍色, 也不要念你。

2 則留言:

提到...

我硬係覺得個男人係有心玩你囉...
又或者,衰D咁諗,係想誘騙你上床但又唔駛負責任(「我話左我地冇可能架啦」)

係呀,我係小人之心架啦~

xiao zhu 提到...

醫生都唔知? 咁你覺得咩唔舒服呀?