2007年10月7日

cleanser + toner



是晚跟母親到萬寧買女性用品,

看到雪山水做半價優惠!!!

即買!


還有昨天晚上的事,

令我今天睡得很不好。


幸而, 忽略了他的一通電話。


小貝已經可以完全忽略他了,
稍後的日子,

會記念他嗎?

7 則留言:

PANG 提到...

CCCCC

WATER2系列....自從2-3個月前就一直66大元一支....

(幾好用=V=)

PANG 提到...

哈哈....我貪靚丫嗎......

其實我想去做facial架....CCCC

不過自己一個去淆底.......

匿名 提到...

then go with us

et

小貝 提到...

我..

咁大個女去過2次facial

提到...

>咁大個女去過2次facial

吓?咁平時自己做?

PANG 提到...

CCCCC

有冇D男女都去得既....

一齊去丫(有機會的話)

CCCCCCCCCCCCCC

匿名 提到...

有ar

我成日都我細佬or partner 去

et

partner 話
其實好多男人都x埋係屋企做facial嫁la
只不過唔講
佢當然係跟我地去做

佢係係我出差時mask同cream的supplier
試過同我爭cream買
今次我出差買咗toner同body wash比佢
body wash得一支....佢話佢要喎
唉...