2007年10月3日

faliure

我失敗了。


算吧=) 失敗後仍要努力向上。

不過他要求我帶小狗去見他跟他的新女友,
大家有什麼意見?

身邊很多女人團團轉的他,
我嗎, 根本看不上眼。

anyway, 今天收到他的電話,
內心很爭扎,
或許我永遠都不該再去見他。

4 則留言:

提到...

咁,睇你有幾鍾意佢啦...如果未試過爭取係唔心息的話...咁咪試下囉...

不過,最好係揾d又識你又識佢既真實朋友,estimate 下佢係咪真係當你只係朋友囉,...話晒局外人,眼光冷靜d,客觀d...

xiao zhu 提到...

我覺得你好多時都傾向好快咁去下結論嘅唧。就算知道真係冇機會嘞,咁又駛唔駛講得咁嚴重話永遠都唔應該見佢呀。後面呢part基本上係唔駛諗咁多住架。

另外,係囉,好似米搞咁講,都好架。

xiao zhu 提到...

呀,仲有。"我失敗了。" 又如何? 駛死咩!

Come on!!

野孩子 提到...

每一刻,只能有一個結果。
但……

《那又如何》 ——林曉培