2007年11月1日

萬聖派對

腳痛痛腳....呀呀呀呀呀呀呀呀

對,我知道這絕對是「有自唔在攞苦黎辛」
但過了一個晚上。

穿了三吋高跟鞋在舞池上一直
走呀走呀
招呼呀招呼呀
拍照呀拍照呀
social呀social呀

派對搞手是從英國回來的
所以當然也少不了oral的環節

是晚
我是大會的攝影師

拿著我那部爛爛的攝影機
效果竟然比貴價powershot好
(註:小妹是相機白痴, 不要叫我manual好不好)

下班便跑到友人辦公室changing
看到大家那麼盡力
我也拿起化妝掃
印上鮮紅胭脂

場上有很多專業人士
攝影師, 化妝師, 設計師
全都是時裝界的

也有亞記2台電視的某部門

實在太盡興
回家已經凌晨2時30分

大家一起hyper下去吧!

7 則留言:

提到...

好好玩啊!有冇相睇?

小貝 提到...

有呀, 比兩條link你

睇email啦

PANG 提到...

@@ 好好玩咁喎...

我又睇我又睇我又睇@w@

野蠻郡主 提到...

我睇左相喇!^^

小貝 提到...

天使:

你比email我我send比你

郡主:

乖乖=)

PANG 提到...

=] YEAH!

pang427@gmail.com

桃紅三點式 提到...

我又要睇相!