2008年5月14日

又再說他

  男友的爸爸是軍人,他說因為航班在中國上空飛會阻礙救援工作,各國也盡量的會派出飛機戰機等等來提供物資或是幫助救援,所以航空公司也只好乖乖的去更改航線咯!

  德國時間零晨四時才睡覺,他嘛也真的很讚。五時五十分起床梳洗,勸了幾次還是要上班。他老闆也主動要求他放假,他卻跟他說想上班。也很厲害的在四時十五分左右便把所有工作完成再回家跟我聊天,這個男友還真的很上進!

  對於朋友說從他頸傷而得知他是一個很容易生氣的人,這我不認同唷。他對我很少生氣的,那次只是有點語氣重。

  例如嘛:他吃完飯後沒洗手便碰頸的傷口,我叫他不要碰怕傷口感染細菌,他語氣很重的說「不用手用什麼!」最後把我氣死,還要求各自逛街。當我轉身走的時候又拉著我,那時候真的氣死了!不過他也跟我道歉了不下十次。

  有點爭吵是好的,每次爭吵完之後都會換來感情的一點點增長。不過還是很怕見到他那不笑的臉,很兇!

  歡迎啦啦加入Long D大家庭,掌聲鼓勵一起努力!

3 則留言:

匿名 提到...

Can you create a long D blog or Long D club for us? You are the leader!!

小貝 提到...

Long distance love is important for those who are struggling.

So I can only share my own experience but not making a club, since I am not a Long Distance love leader la :)

Sorry for disappointing you

viola 提到...

I think we need to be more serious to long distance relationship, it is not for fun!! There is no different from other kinds of relationship, but need to put more effort to keep the long distance relationship. I appreciate a lot what 小貝 did to preserve their relationship. Sometimes, when u r in love, u will want to share the happiness with others. And I think that is why she writes this blog. Simply, share the sweet time and the happiness of her and her bf.
A long D blog or long D club might not be appropiated la!!