2008年8月12日

無咩心機

  突然好想打BLOG,不過個人無咩心機。

  同男朋友嘈左幾日,發現佢真係粗人一個!眼光短淺,睇法片面。我無能力去改變佢,我只有能力同佢鬧交,不過哩幾日鬧得太多,到我想ignore佢既時候佢又低聲下氣同我認錯。

  我唔係大小姐耍脾氣,而係佢真係太過份。佢睇到我朋友D相,連續3日話人地係BITCH,係勁無禮貌!我對佢今次真係好失望好失望。

  算啦。呻兩句。下個月過去咪又攬頭攬頸!

2 則留言:

enotsaint 提到...

头一次看粤语,蛮费劲的~看你能看得很开,挺好的~虽说有短处,但也有很多长处不是~如果我们都是圣人我们绝对不会去想着找那一半~

小貝 提到...

這是很複雜的語言, 連網上翻譯都翻不來的, 我為我是說廣東話的中國人而自豪 :p

沾沾自喜中