2008年8月14日

表妹畫畫

表妹幫我個website畫左一個公仔...
畫完之後..我同佢講..個公仔有d似我..
佢吾信..於是我只好咁樣做............ :p:p


4 則留言:

enotsaint 提到...

hi~listen to me. your sis didn't draw a 公仔. and it didn't like you but, oh,it's horror...^^

小貝 提到...

no it's not a horror!!

i will put the one that my cousin drew tomorrow.

佚名 提到...

0.0小貝有靚女墨~~

小貝 提到...

無架..小貝無架 :)
係張圖上面有, 加左上去之後變左我都有~