2008年10月23日

小貝小事

  • 對任何事都別存期望,那你永遠都不會失望。
  • 邊個話唔食魚會有雙下爬架?都無科學根據既!
  • 佢巴黎香港兩邊飛,十一月仲飛南非?
    收到我postcard都唔駛咁客氣架.我唔要sms呀!
    不過..我都好想去南非呀!!
  • 公司就執,所以我好游手好閒
  • 男朋友十二月二十二日飛到廣州機場,
    中旅有無直車上廣州架?
  • 放得太多假,比老闆話
  • 下年六或七月直飛德國,永不回頭
  • 暫定結婚時間為明年六月中
  • 不過可能九月十月十一月是但幾星期返泥,
    我要帶我小四去德國
  • 人生一大樂事,莫過於「食碗百福豆腐花」(yeah我食緊)
  • 我其實而家好無聊。

2 則留言:

婉兒 提到...

「唔食魚會有雙下爬」?是不是「阿媽嚇細路」啊?

(恕我離題,這個淡雅的theme是你自己設計的嗎?)

小貝 提到...

hello! Welcome to my blog!

Actually my uncle scared me instead of my mom...

and the theme.. I searched some A.I. graphics and re-arranged them again then put on the html layout.. so it comes out like this :)