2008年12月3日

清工小貝

  尋晚Part time,清左好多地方呀,仲洗埋個廁所,不過老闆都好似抹過下個廁所,但之後呢,都係睇吾過眼..所以問左阿偉一句..再清埋個廁所..抹左蛋糕櫃條邊同正面,抹左包膠機櫃底,掃左一次地,抹左sink盤下面個櫃,抹左窗..

  不過成晚都無客..所以...

  上次見完阿偉爆爆爆爆爆爆爆血..其實我都有d驚~嘩哈哈哈

  加油加油~快d捱埋幾個月~之後就去德國做少奶奶。

11 則留言:

Carole 提到...

唔好意思
辛苦晒你

小貝 提到...

姐姐, 我收你錢做野架wor~~
一定要交足功課架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

所以呢~
吾駛講吾好意思啦~
heeeeeeeeeeeeeeee

反正果日無客..咪做下lor~

enotsaint 提到...

看得不是很明白..呵呵~页面的这首歌叫什么啊?

小貝 提到...

這是德語歌~
叫symphonie呀~

enotsaint 提到...

蛮好听的.thanks~

enotsaint 提到...

蛮好听的.thanks~

laulong 提到...

哦?去咗幫 Carole 師妹手?

幾個月好快過,去德國喇,祝福你倆!

小貝 提到...

係呀快d泥幫襯carole姐姐啦~~~~~~~~~

Carole 提到...

老細話你好叻女

小貝 提到...

點解話我叻女架?? :s 我咩都無做worrrr~

小貝 提到...

係姐姐你叻女~係你介紹我比佢架嘛~~~