2008年12月19日

病病小貝

  前日發完燒..尋日退左..今日又發燒....吾通我仲有得高?

  媽啊我就泥咳死...............


  媽咪話早排我忙到死,今個禮拜又得閒到死..d病谷左出泥..表姐話我辛苦命,一停手就病..其實我都想返工..不過我咁咳法..真係想趕客咩?

  唉..

7 則留言:

enotsaint 提到...

可怜的娃...

L L 提到...

小貝:

病就休息,不要勉強自己!

nodame 提到...

小心身體, 病了就多休息啊!

小貝 提到...

謝謝大家,
小貝仍在病, 不過有男朋友照顧著 :)
晚上有溫暖的身軀擁著

Hana 提到...

小貝:
Wish you and your family a Merry Christmas

(最好以後都冇病冇痛。)

L L 提到...

小貝:

好番喇!

祝聖誕快樂!

Morca 提到...

OOO!

Merry Christmas!