2009年3月30日

普通廣東

「普通話口音既廣東話」

大家都要學學「普通話口音既廣東話」啦!!



1. 我曾聽過人地講:-- 人地結婚去〝動物園〞﹝渡蜜月﹞ - 取文件要〝贈品〞(正本)

2. 有冇雷電顯示?﹝來電顯示﹞

3. 睇一套歷史式話劇,來自大陸o既女演員話:「我唔係一個普通既女人,我係一
個 call機」 - 其實佢想話:「我係一個歌妓」

4. 我公司有個大陸女人好好笑:-1)冷係 = 冷氣 2)吾可必喎 = 唔好迫我 抱子= 報紙

5. 食屎路 --- 石屎路

6. 先生……我地玩〝失蹤〞(骰盅)囉……

7. 最怕比佢地問我:-〝簡典扇〞﹝咁點算﹞

8.〝忍忍支係ben〞﹝影印機係邊﹞ 死守間係ben〞﹝洗手間係邊﹞

9. 有朋友係電話公司做,佢話好多大陸人話要將自己部手提電話〝出煙〞-(trade in)

10. Sen山你蝕唔蝕飯?( 先生你食唔食飯 )

11.有個女人問路:Sen山,請問〝侏儒村〞係邊呀?路人出現十幾個?????
...... 原來〝侏儒村〞= G2000!

12. 話說N年前有朝早我去麥當勞好有禮貌咁同個賣包既女人講:〝唔該豬柳漢堡
丫〞 個女既同我講:〝要蛋呀〞個時我身上無乜錢,我又唔係太鐘意食豬柳蛋漢
堡,於是我就好有禮貌回答:〝唔要蛋喇唔該!〞
個女人好勞氣咁講:〝你要蛋喎!〞
我開始無乜耐性,我答:〝我唔要蛋喇,我只係要豬柳漢堡咋!〞
個女人更加勞氣咁話: 〝要蛋一蛋呀,要蛋十分鐘呀……〞

13.話說某某在豐澤電器欲購電視機,向售貨員詢問:〝請問呢部電視機有冇電視框
呀〞售貨員莫明奇妙但仍恭恭敬敬地答:〝有〞〝咁電視框幾多錢呀〞?
〝太太,唔好意思要成架買冇電視框〞某某無奈地離去了。原來電視框 =Discount

14.係一個巴士站度,眾人都等緊巴士,有個女人問另一人:〝Sen山唔該,請問你
冇〝生痔瘡〞呀?個男人頭都痕埋,原來個女人係想問佢有冇散紙唱!﹝個時八達
通仲未係咁流行﹞

15.係街邊賣野食d大陸女人成日話:好〝令〞既〝而蛋〞、〝牛演〞同〝支肉演〞

16. 大家要唔要雀仔按摩……按完仲可以除……(腳低按摩……鎚……)

17. 我同事落左香港都成十幾年,但係講話都仲係好大陸……有次問佢電腦問題,
佢猛叫我 〝Y Kick〞,又唔知佢講咩,問佢又怕佢尷尬,攪左好耐先知,原來
佢話:個mouse右制,right click呀!

18. 我班的陳同學曰:〝唐山大地浸﹝地震﹞,呢個世界好黑"un"……〞

19. 尋晚去食潮州野,〝ling〞住個menu在想滷水拼盤究竟有乜食,個伙計就無端
端答嘴:〝哩個老鼠拼盤係冇老鼠鵝,得老鼠蛋、老鼠腸、老鼠豬耳〞

20. 我做sales時,向一個女人sale條褲,佢拎起條褲拍埋個身到度,然後問我:
條褲有冇隊架?
我話:o下?

女人:條褲有冇隊架?﹝我真係r晒頭,心諗佢想隊乜?﹞然後個女人自己摸下條
褲…… 噢!冇隊o架!.....到佢行開左,我先諗到原來佢想問:條褲有冇袋!

21. 我阿哥係入境處辦事處到做,成日聽到d大陸人講,身份證叫〝新款證〞,出
生證叫〝畜牲證〞……

22.我:[小姐吹頭ar~想點吹!!]
小姐:[ 同我推返個言! !]
我心諗推乜鬼言ar~~
原來佢係想講~[ 吹返個形 ]

23.我:[小姐想點剪ar]
小姐:[ 師父同我剪得神似D ]
我:[ 小姐我己經剪得好神似嫁la ]
小姐:[ 唔係神似,係要有神似 ]
我:[????]
後來我先知道佢係話要剪層次~~~

24. 我:[ 小姐做顏色~~想做D咩色ar!! ]
小姐:[ 我想做好似森林咁o既色 ]
我:[ o下!!做森林咁o既色 ]
小姐:[係ar~~]
我心諗究竟森林係咩色~~佢想要森林D樹(綠),定D花(紅)
於是我就俾個色版佢,謎底終於解開~~
原來佢係想染(深藍)色ar~~~

沒有留言: