2007年9月26日

寂寞中秋

過了一個寂寞的中秋節。

朋友都祝我人月兩團圓,
希望明年的今天,
身旁有人陪伴。

跟媽媽走在街上,
看到情侶一雙一對。

過了二十多年單身的中秋節,
每一年都是朋友陪伴。

昨天最想見的人,
卻是他,
每個月飛行4萬英哩的他。



朋友一個一個結婚,
早於適婚年齡,
卻令我開始焦急。

自己承諾自己的說話,
開始感到害怕。

我不應焦急,
孤單不可怕。

12 則留言:

c 提到...

傻瓜小貝,我也是一個人過中秋呢。
其實我在某個角落陪著你。

xiao zhu 提到...

啊,你終於都講出口掛住人嘞!^^

xiao zhu 提到...

嗯,唔好淨係喺度講,同佢講喇。

xiao zhu 提到...

只要男未婚、女未嫁,就會有機會。最重要係你覺得佢值唔值得你去爭取,如果值得嘅,就唔好俾一啲不必要嘅自尊玩死自己,今日係咩年代呀。

xiao zhu 提到...

咁咪得囉,仲有咩問題唧?!

(喂,你成日喺我果邊覆呢度嘅留言,啲人以為你幫我個 blog 篤數呀。哈哈哈哈!)

xiao zhu 提到...

仲有呀,人地唔知呢,就會以為我地兩個都係傻架,各自喺人地度自言自語咁。笑死我呀^^

xiao zhu 提到...

咁邊個傻啲就真係未知架。同樣,會唔會受傷又有得保証嘅咩? 傻婆!又想、又驚,咁唔掂固噃!

xiao zhu 提到...

好,就等你好消息!衷心祝福你!

匿名 提到...

也支持妳:)

野蠻郡主 提到...

小貝,加油呀!

唔洗唔開心呀!我今個中秋超黑仔都係咁過!

小貝 提到...

悠,

謝謝你!

提到...

懂得獨立
才懂得愛人
所以孤單是學習的最好伙伴