2007年10月18日

小心為妙

話說, 公司有一位年介45, 與我老豆年紀相若的男同事。
正值分居階段, 有個9歲女兒, 我跟他友好非常。
[只是普通朋友關係]

他很喜歡無端白事跑到我辦公室直到我下班才離開,
最近, 沒來了。

原因 : 他被我當口拒絕。

這個年介45能當我父親的男士,
本來我看不出他對我熱烈追求...
他那些無事獻殷勤, 邀約, 我從來都濫用,
因為我把他當成好朋友。

那次他問及我男朋友最新情況,
我告訴他一句「分手了」
便展開熱烈追求,
原因 : 「跟我一起很親切, 感覺舒服。」

我很多朋友都感覺很親切, 一起相處感覺舒服,
你也會把他們當成女朋友吧 =_______="

那天後,
收到一通示愛電話,
直接拒絕後,
再也沒騷擾我了,
也沒再在我公司出現。

以為..還是小心為妙了。

7 則留言:

野蠻郡主 提到...

唔…很有吸引人喎!哈哈哈!

其實講清楚係好…我好耐都冇聽過示愛電話,得閒近你多d,過d正桃花俾我啦!嘻嘻!

提到...

咁佢都唔係無賴...試下啫~

又不過,我對於呢,對人無意思但又enjoy接送呀呢啲benifit呢,有啲反感...

女仔成日用「我當你係好朋友之嘛,接送呀,收禮物呀唔代表啲乜嗰喎!」做藉口呢...其實問心丫,人地對你有意思,你真係唔知?

要記住,對你有付出既人,期望有回報好正常...如果你只顧「收入」,唔想「付出」,well,男仔係睇得出架...而好既男仔,通常係啲做人比較fair既人,又點會鐘意一個貪好處既女仔?

石野南 提到...

小貝妳的父親只有四十多歲
想必閣下也很年青

Carole 提到...

我又要近多d小貝

米友記:
其實唔知都唔奇
我呢試過
人人地都以為target係某某
點知係我喎

小貝 提到...

嘩哈哈近多d我無用架wor.....
我唔係桃花wor..

你地最好去搵棵真桃花轉個圈worrrrr

Carole 提到...

新年唔駛買花
約小貝走一轉
我地約埋出來
圍住小貝

野蠻郡主 提到...

係啦..!我地一定要拖住手咁圍佢...乙水乙水轉,桃花園!