2007年11月23日

凌晨三點

呵小貝哩個兒童樣..
都唔夠三點成人樣咁令人擔心喎!!

三點快睇->懶散關係

小貝比較多同et(carole)傾計,
so carole 都知小貝好多野=p

=================================

而家係凌晨就快三點,(又係三點喎, 你睇我幾鐘意你!)
小貝係比男朋友嘈醒,
半睡半醒之際佢講左一d令人好感動o既野
搞到我不斷喊之餘
仲醒晒!(無奈ing)

話說, 我媽媽又進了醫院,
然後, 我在下班時段給他發了個短訊,
然後, 他回家時問我媽媽的事
我又好端端的爆發了起來..
說了我家所有煩事給他聽

他不但體諒之餘
還對我說了很多其他事

讓我更肯定了他

好開心呀..
興奮到訓唔著啦!!!

2:58am..聽日先再續!

2 則留言:

xiao zhu 提到...

伯母身體點呀? 祝佢早日康復!

小貝 提到...

媽媽已經好一點了=)
多謝小豬關心