2007年11月25日

珍惜時間

昨晚跟男朋友聊天,
我們每天晚上都會聊天,
雖然話題不多,
但大家都很珍惜這個時間。

或許他現在所有說的話都不是真實的,
但我仍相信他。

1月16到德國的機票已經confirmed了,
既興奮又緊張。

聽一個朋友說他每次去歐洲都會被弄壞行李鎖,
行李被搜得亂七八糟, 最後在上面貼上"security check"的label
然後他也曾經因為security check被偷了東西,
我也有點怕

畢竟今次是第一次一個人出國,
沒人陪伴。

聽說單身女生比較難入境,
是真的嗎?

8 則留言:

匿名 提到...

不用担心
應該沒有問題的
不過你去的機場有不同的terminal
而且相隔得遠
你要搞清楚
叫佢係出面接你

單身女子去歐洲唔係問題
你知la
我成日都係一個人去

如果係klm 行李delay的機會大d
就算係cathay 我地都試過
不過咁耐以來
都係2次
你keep好 check-in之後 counter比番你的行李sticker (真係delay 要用佢來claim 同埋認)

et

小貝 提到...

分かりました!

提到...

係呀,單身靚女會俾關員煩住唔放...冇既,都係想望多兩眼啫...

小貝 提到...

嘩哈哈~咁即係話我吾會比人煩住啦=)

我咁醜樣

Carole 提到...

小貝)))

吾友話醜樣的中國女子係老外眼中的美女
(佢話緊et)

小貝 提到...

ET一d都吾醜lor!你講笑搵第樣好wor!

小貝都認同..

我見好多老外都係同朱扒一齊...

Carole 提到...

小貝
個logic係:
好多老外都係同朱扒一齊
et係朱扒

吾友話et唔嫁老外
無人要
(所以et同前度一齊時
佢努力一日三哦
我真係無嫁比前度)

小貝 提到...

小貝都係朱扒!!

但如果et話自己係朱扒
小貝係勁朱扒!!

嫁老外..都吾錯丫=)