2007年11月29日

嘴角上揚

今天是星期四,
星期一二兩天都沒跟男朋友聊天,
星期三12:00, 是德國的05:00...
我突然見到他出現了!
為了跟我聊天, 他20:30便睡了..

我也一樣
下班回家便睡覺
睡到02:00起床
剛好是那邊的19:00
他下班便可以跟我聊天。

然後, 他今天05:30又起床了
跟12:30的我聊了一會。

我倆再這樣下去..
生活節奏一定再跟不上,
雖是甜蜜。

朋友也說這是痴情,
提到他或想到他的時候,
我嘴角會不自覺的上揚。

曾經,
我也很想那個他對我好
最後大家還是因為第三者而分開了。

我相信緣份
也相信幸福是自己爭取。

跟媽媽在聊天,
她說我太專一了
(搞錯..專一也是罪?)
她說我應該給大家一個冷靜期
看看他到底有多真心
(他為我哭了兩次不真心嗎?!)
(還為我早上5時起床啊!!)

昨天兩妻時代, 吳芷菁說熱戀期只維持100天
是最新鮮的戀愛
我跟他, 在11月6日開始之後..
數算到1月16.. 大概有73日..
我會在那邊待上15天..
那就是有88天了..

那..2月11日開始便代表我倆的感情掉淡嗎?

記起他那擔心的眼神
我也心痛起來了。

22 則留言:

PANG 提到...

@.@v 去歌

缺氧

春天慢慢一點點發芽 快樂開始都有了想像
城市光合作用的模樣 幸福開始組裝

*夜裡滿園的茉莉花香 月光灑落看不見憂傷
 旋轉木馬前那個廣場 愛情開始滋長

※想你有時會缺氧 嘴角不自覺上揚
 這是不是幸福的現象 胸口微微的發燙

#想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
 這是不是幸福的症狀 不知不覺又缺氧

Repeat *,#

無法移動的夢想 就算沒有人鼓掌 我也不會受傷
不會稀釋的信仰 心穿越磚牆 在你的身旁

Repeat ※

想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
這是不是幸福的症狀 胸口微微的發燙不知不覺又缺氧

小貝 提到...

咦咦邊個唱架?

PANG 提到...

楊丞琳<--

小貝 提到...

新歌來的?

PANG 提到...

半新....

隻碟9月出....

http://lyric.musichk.org/main1/rainie3.htm

小貝 提到...

我都話我脫節.........

完全唔識

PANG 提到...

@@咁你而家聽緊咩??

小貝 提到...

我熱愛外語歌

英文西班牙法文日文....

PANG 提到...

哦...咁各有所好...

唔留意中文歌唔出奇...

我都係呢排先開始聽英文歌...

小貝 提到...

呵.. 我咩文都會聽下..
係少聽中文

我有好多英文歌呀~~~~~~
你要的話可以問小貝拎

PANG 提到...

好呀好呀@.@
有咩好介紹?

PANG 提到...
作者已經移除這則留言。
PANG 提到...

我最近搵左十幾隻碟(新碟)
我鐘意聽既style: POP

Shayne Ward - Breathless
Leona Lewis - Spirit
Lisa Bund - Born Again
Avril lavigne

小貝 提到...

我中意jazz同bossa nova 呀 =)

heeeee
stacey kent好好聽
有法文

PANG 提到...

@-@
你一講..

其實我都鐘意jazz同bossa nova..

小野麗莎

http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%B0%8F%E9%87%8E%E9%BA%97%E8%8E%8E&variant=zh-tw

小貝 提到...

我勁鐘意佢!!!!!!!!

你email係咪pang427?

我返去send首歌比你=)

PANG 提到...

順帶一提,我之所以聽佢,係因為去左MANDY個XANGA,聽到首歌好好聽,搵搵下就比我搵到佢@.@v...雖然唔知唱咩,不過岩feel就得!!!

咦...12點幾啦喎...小貝幾點放lunch??

PANG 提到...

個email岩呀!!

小貝 提到...

超超超岩feel

佢spanish超勁的

PANG 提到...

我最初以為係外國人唱,點知係日本人,真係好勁!!

小貝 提到...

係呀 :) 係巴西大
有返咁上下呵呵

我係深圳書城遇上小野risa的

匿名 提到...

Lisa 係深圳出現
我都有一隻佢的cd
巴西好多人識講日文嫁
仲有條日本街
et係嗰度流連過

小貝
謝謝你昨天聽我呻
我輕鬆了很多
今天會去西瓜波渡假

et