2007年12月5日

總是這樣

小貝昨天十級心情低落,
ipod不幸地被"回復"功能弄致在內的公司檔案全都死掉了。

心情低落得八時上床睡覺,
也埋頭痛哭。

睡前發了個sms給他,
告訴他我有多不快。



半夜3時起床,
開電腦不見他,
於是便回到床上又發sms,
他有回覆我呢!

他那邊8pm,
又再決定早睡覺,
然後早起跟我聊天。

很感動,
他總是這樣的。

小貝也不應該傷心,
好好把設計圖再做好就行了。

3 則留言:

PANG 提到...

小貝努力呀,化悲憤為力量,GOGOGO!!!!!

我都試過一個唔小心DEL左一D DATA,損失幾百,即刻灰哂/_\,不過好彩D野係岩岩做既,叫做記得點搵返D野!!

小貝 提到...

嘩都好唷

我d野做左3個weeks..
再黎過
好痛苦

PANG 提到...

去歌!!!!

前程錦鏽

斜陽裡 氣魄更壯
斜陽落下 心中不必驚慌
知道添朝天邊一光 新的希望
互助互勵又互勉 那怕去到遠遠那方
前程盡願望 自命百練鋼
淚下抹乾敢抵抗高山 攀過望遠方

****小小苦楚等於激勵 等於苦海翻細浪****

藉著毅力 恃我志氣 總要步步前望
斜陽裡 氣魄更壯
斜陽落下 心中不必驚慌
知道添朝天邊一光 新的希望
互助互勵又互勉 那怕去到遠遠那方
前程盡願望 自命百練鋼
淚下抹乾敢抵抗高山 攀過望遠方
小小苦楚等於激勵 等於苦海翻細浪
藉著毅力 恃我志氣 總要步步前望
小小苦楚等於激勵 等於苦海翻細浪
藉著毅力 恃我志氣 總要步步前望