2007年12月9日

小貝今天

小貝今天..

被親愛的髮型師"Lum"到我燙了一頭曲髮。

還是敵不過他的口甜舌滑
弄了一個師奶頭。

=______________="灰

7 則留言:

PANG 提到...

@.@有冇得睇下呢!?

=p

小貝 提到...

小貝建議

唔睇好過睇

野蠻郡主 提到...

我自己懶型咁剪左個短髮,冇晒女人味!更灰!

提到...

睇黎所有髮型師都係好識氹女仔既~

小貝 提到...

我完全係覺得!!

不過都係自己有錢身痕
帶唔夠錢點氹都搞我唔到

PANG 提到...

我同小貝一樣,有錢身痕....

@3@

野蠻郡主 提到...

咪係…仲要懶特別咁..普普通通剪個頭咪算囉.…