2007年12月9日

還是這樣

今天一早被Mr. Viana打電話來吵醒小貝。

他是我在12月3日招待的巴西團-環保局局長,
原來他們已經回到巴西..
然後..州長才發現不見了自己的數碼相機。

替他查找了很久, 都毫無頭緒...

幾番確認..終於知道.. 原來不是在香港發生,
12月6日.. 在吉隆坡發生...

真不明白為何對我那麼印象深刻..
我想睡覺好的。

我這份工作, 就是這樣..


最近也被婦女病纏繞..
好辛苦呀..
已吃了四天藥.. 還是這樣.....
=(

5 則留言:

PANG 提到...

因為小貝具有劉華特質@.@v

充分表現香港好客精神@.@v

我地要以熱烈掌聲鼓勵小貝

(啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪)

xiao zhu 提到...

你冇嘢吖嘛?

小貝 提到...

天使:

除左好客之外, 我地公司仲係一個出氣袋, d人鐘意鬧到我地好似隻狗咁都無聲出....

所以.掌聲.. 多謝晒你啦..
不過.. 做落就知了

xiaozhu:

so far 都無咩大問題..
係要繼續食藥啦..
今日又要睇醫生。

Hana 提到...

保重身體丫

野蠻郡主 提到...

小心身體呀!女仔特別要小心自己既身體!