2007年12月28日

中六合彩

咁大個女第一次中六合彩!!
一注收左$20蚊
一注收左$320蚊!

好開心呀~~

原因-> 近日勁多支出lor............
收左比阿媽做家用我都唔駛咁傷....

5 則留言:

馬老板 提到...

nice.

PANG 提到...

@.@一野中兩注..勁...

小貝 提到...

馬老板,

多謝一直支持!

天使,

係唷!!仲要我咁大個女都係試過買幾次6合彩咋..
我諗咁多年買落都無200蚊

匿名 提到...

上幾個星期四千幾萬多寶無人中頭獎果次,我中左四個半字。第一次中四獎,以前最勁都係中三個半字。

小貝 提到...

好勁呀!!!!4個半字

我dad地都試過!!