2007年12月28日

開放媽媽

我的母親大人, 開放得不得了。

自她知道我有老外男朋友之後,
她第一件事便問我
「kiss左未?」

當然小貝也如實回答。

昨天跟她到超市購物, 正在等侯之際,
跟她提及現代青年買避孕袋之事。

「你放心啦哩d野唔駛你買, 佢有需要佢自己會準備架la!」媽媽說。
「嘩嘩嘩阿媽你唔好講到你個女我咁咩野先得ga...」
「哩d野好難講, 你唔需要唔代表佢唔需要, 況且仲對住2個禮拜..(下刪一大段)」

我家媽媽是如此open的,
只要寧缺勿濫,
媽媽是絕不阻止及反對的。

呵呵呵呵。

21 則留言:

提到...

我成日都「形」住你已經去左德國,但又見到你周圍留言喎~

梗係你個心已經飛左過去令我有所誤會喇。

新年快樂呀!

小貝 提到...

hee...

你都係呀米生!!新年快樂呀!!!

小貝哩排得閒可以周圍去嘛..
咪周圍去留下言咯 =)
呵呵

小貝 提到...

我1月中先出發呀

怒火眼睛 提到...

貝媽媽好掂呀~

小貝 提到...

火媽~

貝媽一d都唔掂架.. ><
佢就係開放得濟.......

佢見我「年紀大」
真係咩都同我傾餐死

包括她的私房事...

Gideon 提到...

咩呀有時啲野你唔知幾時會發生架喎
況且你呀媽鬼知你幾時準備好咩﹗
咁我都同意貝媽同你傾下呢啲野
好過你唔知幾時生埋個仔掟埋落樓先知就太遲囉
不過我反而覺得女仔都應該帶定啲袋
費事佢扮晒野唔帶就做呀

PANG 提到...

@-@冇代溝既典範呀!!!!!!!!!

xiao zhu 提到...

小貝,你媽媽好醒目呀。有啲嘢既然冇把握阻止,咁不如以退為進、或者接受事實,然後做好準備功夫。

另外鐵鎚最尾兩句講得最中肯。

小貝 提到...

靚搥,

你都幾經驗老到 =p

天使,

係呀..我媽咪同我,
佢打電話泥同我傾電話果時我既朋友完全估唔到佢係我媽咪。

小豬,

係呀我媽媽都係咁講,
因為佢衰左一次。

Carole 提到...

錯晒
錯晒

如果佢有需要
你冇
唔駛就佢

叫佢睇電視自己揹掂
德國仔唔會咁insist

如果你都想
唔係男仔定係女仔買
同埋有冇的問題

一定要有

唔該叫停

xiao zhu 提到...

哈哈,叫唔叫到停就另作別論喇。

匿名 提到...

我都贊成你自己買定 d 袋好 d。

自己買袋,鐘意 d 乜野味任君選擇,並且你會買 d 貴牌子,消毒過,無菌嘛。

如果你男友準備定,一來係大陸 A 貨無保障,二來可能係 d 臭膠味,到時你真係苦過 DD。

現實上,大部份男仔都唔鐘意用袋的,如果佢真係咁細心預備定,苦都要頂硬上。呵呵

小貝 提到...

carole姐,

知道知道!!

小豬,

小貝非一般女生是也!!

賭徒,

哈哈哈哈, 多謝高見!!!
我....
就算佢幾細心我唔想的話都唔會的!!

匿名 提到...

小貝,

唔好怪我八掛啦。XDDDDD

你想唔想畀佢,應該係答應同佢返德國前諗的問題。我還以為大部份女友肯同男友去旅行等於肯XX添,如果你想有exceptional case,我諗你預先同佢講定好唔好 d 呢?

當佢搞哂浪漫蒂克的晚餐時,你還可以拒絕嗎?

小貝 提到...

賭徒,

其實係佢要求小貝跟佢去德國的時候, 已經自動說明了不會「強迫」小貝做任何野架=) 嘻嘻..

或許男人會得個講字..

不過佢自己提出過不下2次!!

賭徒 提到...

這句「不會強迫別人做不喜歡的事」係放之四海而皆準的處世之道,任何時候說都無死錯人架。

佢咁同你咁講,只是以退為進,想你自動獻身吧。試想想那一個正常男人唔想做這件事呢?除非佢有特殊的性傾向吧。

用去旅行開始第一次,差不多變成拍拖的慣性行動。你媽媽這麼老練,當知道你同佢去旅行就知自己個女守唔住了。哈哈~

如果你男友在旅途上無特別犯錯,又多次製造機會和妳歡好,妳頂多推佢一次好啦。你男友用左咁多精神同時間,妳又對佢有好感,又何苦使妳男友有挫敗感呢,並且做左又唔會少左忽肉,實際上你無乜損失的。

最後,都係勸妳自己買袋,唔好畀佢借 d 意唔用,哈哈。

小貝 提到...

嘩哈哈..

多謝大家擔心擔心 =p
返泥都唔會揭盅架喎我!!

賭徒 提到...

嘻嘻

仲想叫你帶定軟尺返黎 show off 下添,呵呵

越講越咸濕 =P

講正經,我以前聽過有單 case 關於中國女子和老外拍拖的故事,你知中國女子好多都嬌小,D 老外神高馬大,最後因......,咁就無係埋一齊囉。

真人真事架,嚇死你未!XDDDD

小貝 提到...

佢既size..唔駛show off啦!
無得show off =p

真人真事哩樣野.....
發生過係我身上 =p
所以嚇唔死我。

賭徒 提到...

乜原來你有咁多老外前男友,經驗豐富,真鱷不露相,失敬失敬。

我聽果單係完全無可能入到,最後大家心照,淡淡流逝

小貝 提到...

我唔係經驗豐富呀..
只不過通常果d size既老外
都會講到明比你聽,
你要接受..
先好決定一齊囉

當然最後我無接受 =p
但係佢之前個女朋友...
都幾慘 =p
聽聞........
流血=p