2007年12月29日

遲到禮物

本來預定在聖誕節的禮物 =)
看卡片上寫的應該是12月24日到,
不過嘛..香港郵政12月21日便截郵了,
於是乎..

聖誕禮物變了新年禮物。







這是薑餅 =) 還是第一次接觸到真正的薑餅唷...
平常都沒機會。


還有一樣叫snowball的東西..
不過到來的時候..已經是下面的樣子....


小貝在此也祝大家新年快樂=)

8 則留言:

PANG 提到...

@0@ 食物可以寄架(一直聽聞係寄唔到去外國)

講開薑餅,上年STARBUCKS有雪人形薑餅賣,好想買,之後問D同事食過未,我當然比人打沉左啦!!!!

小貝 提到...

下???好難食架??

你搞到我唔敢食添~~~~~~~~~

PANG 提到...

@.@ 哇哈哈,試左話我知好冇味!!!!

小貝 提到...

唔試得唔得?

Carole 提到...

咁咩味
香港呢咩都收得
但外國呢
好x煩

小貝 提到...

我試左啦...

唔知點形容...

咬左d之後就唔想咬......
德國d野都唔係太岩我口味...

Carole 提到...

如果你嫁過德國
記得bring cooker
:p

小貝 提到...

話說我前男友去左美國讀書
我寄情人節禮物
一定有朱古力

份野delay左3個weeks
最後爛晒咁放左係佢屋企門口
朱古力無晒。




cooker........
><
姐..你咁快認定我會嫁過去?
不如叫佢嫁過黎丫