2008年1月4日

帶去禮物

話說...我要買禮物...就約左表妹一齊去睇啦=)
係女人街.. 有以下收穫



係咪都ok呀??










而家煩緊無包裝...唔知點pack好呢??
得第一個公仔有包裝............


我爭佢麻麻的禮物未買呀~~~

點算算算算算。


鐘意花wor..

送麵粉花好唔好???

5 則留言:

匿名 提到...

買希特拉寫果本《我的奮鬥》畀你男友婆婆,好似係德國禁售架,唔知解左禁未呀?哈哈

你咪當真,呵呵

小貝 提到...

作死!!

匿名 提到...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

怒火眼睛 提到...

十蚊店好多細細包裝禮物袋, 一pack幾個, 睇下岩用否? 或者, 中國風d, 用書法紙包都幾好額.

小貝 提到...

火火媽媽,

對不起小貝這麼遲才回覆,
希望能在走前回一下大家。

對唷我上次見到你叫我買書法紙=)
我已經買了=)