2008年1月3日

改變一點

他說我改變了一點,
不是多愛他一點,
是變淡了一點。

就是這一點....

沒辦法..還有13天便去德國..
老闆當然會在我離開香港之前
盡量將我折磨死。

還要準備買東西給他家人,
也買一點給自己,
也要好好計劃所有所有的事...

難怪我會對他淡了。

車子壞了要買輛新的,
如果他沒遇上我可能不會決定那麼多,

我覺得我有點「敗家精」feel。



今年1月去完德國,
便要等12月才可以再出發了。

鬼叫我放假放得咁盡興,
返泥忙死佢吧!!

7 則留言:

匿名 提到...

快眼掃過你 d 舊 post
得知妳剛和舊男友分手
閃電識了現任男友
仲咁快見雙方家長


乜現今年青一代愛情觀的新陳代謝真係快
真係青春無敵
我太老了
真係有 generation gap XDDD
。。。。。。。。。。。。。。
我鍾意四圍睇人 d blog,口痕發風

我個 blog 的題材和你個 blog 的題材截然不同,自娛多於娛人,相信你未必感興趣。其實你唔駛去返我個 blog 留言回禮的

有人話我 d 野曲高和寡,其實我成日寫埋 d 自以為深奧,實質成日向別人發炮的網誌,唯恐天下不亂,呵呵。

小貝 提到...

呵呵咁又唔算新陳代謝快。

舊男友? 分手.. 都一段日子啦wor~
你講既係....7月既事wor!!

其實外國人係咁
佢地鐘意一個人就會好快咁同果個人拍拖
又好快咁結婚
正正因為咁, 好多人都好快離婚。

小貝有老外男朋友,
不過唔係拍得耐拖果d..

hee*小貝都鐘意睇政治野,
見到賭兄你成日都寫果d
其實都幾好玩丫=)

你比我留下言, 等我迫下自己睇多d時事嘛。

小女子......
咩都唔識架!!

匿名 提到...

講時事,講政治係趕女走之妙方,我還以為你為左回禮才強行留言,才會勸你無謂免強自己。

難得你這麼好學關心社會,我點敢唔畀你留言呢?

Carole 提到...

賭徒兄

你好似諗多咗咁

小貝
佢好識諗
除咗男仔外
:p

小貝 提到...

>< 咩野野!!!

係wor我買左禮物 :)
聽日post上泥你睇丫~~

匿名 提到...

無論怎樣, 都應該以愛人為重的

小貝 提到...

匿名先生/小姐??

對唷!
你說得對,
愛人便有推動力~~~

其實我這樣忙碌工作,
都是想安心的到德國=)
那就可以好好享受跟他一起的時光了~