2008年3月5日

見工奇聞2

  嗯對了,上回還未終結。

  早兩天接到電話

  「您好啊我係愉xx商務中心姓周架,想同你約返個時間黎做多次written test啊,如果星期六上午九點有無問題?
  「咦星期六呀可唔可以約十點呀?」
  「你九點黎唔到呀?因為個written test需時三個鐘架,費事你搞到太晏。
  「三個鐘??????..................」

  需知道那個愉xx是屬於離島區,家住濕地公園的我要六時起床死入去見工的話.....
  
  我還是不去算吧。

2 則留言:

提到...

咁返工係咪都係果度先?

小貝 提到...

係呀返工都係果度.....

=P 雖然.. D人都叫我要習慣下
不過!!
個POST我唔鐘意呀.. =[