2008年4月7日

小貝湊仔

  我知我知我知,個人一身鬆晒。



  又可以自由唱k自由行街自由做gym自由自在。不過.....



  每天勤力湊仔,發現阿仔原來因為半夜口渴+要便便(大&小)+肚仔餓,半夜三點起身浸狗糧抹狗身抹房地餵水飲陪伴教導便便玩玩然後被半尖叫聲騷擾下倒頭再睡。


  天啊我在折磨自己。


  對啊,這跟帶小孩子根本沒分別。(除了這個小孩不懂說人話之外)不過,當這個小朋友向你撒嬌的時候,你會感謝上帝為你帶來的一切。


  貝貝加油。


  係呀,哩個就係我個仔。死未?



  

  

2 則留言:

匿名 提到...

好似公仔?是否真的?

小貝 提到...

就係佢晚晚都折磨我

真的。

玩具貴婦狗..
啊吾係..

應該叫佢做
玩貝貴仔狗