2008年4月8日

激氣朋友

  個仔今日好乖,半夜無醒,係一大清早六點叫醒左我放佢出去大小便便。

  我家有兩個寶貝。



  看見他們便快樂透了。

=======================================================

  好了我真的被我的r朋友氣死。

  氣死事件
  1)睇死我同男朋友無好結果
  2)睇死我無前途
  3)成日話我show off男朋友
  4)人地無做d野就話人地吾細心,吾會理你係咪得閒
  5)如果你失驚無神offline佢會話你逃避佢,仲要煩到你嘔為止
  6)數之不盡.....

  我!真係無咁好氣再同佢講野!!你話我小氣都係咁話架啦!

3 則留言:

Carole 提到...

又真係唔駛理佢喎
仲有唔好聽佢講tim ar

小貝 提到...

知道姐姐!!!!!!!!1

匿名 提到...

你隻公仔狗真的很得意。

車,當佢耳邊風囉。