2008年4月11日

點算點算

  人仔呀人仔..點解你要升到咁高?

  港仔呀港仔..你真係好無用......

  歐仔呀歐仔..都係你聽聽話話。

  救命呀!我都係返大陸打工算啦!老闆加我20%人工,我都無左成2%啦!點算呀點算呀點算呀!

6 則留言:

F.E.L.I.X. 提到...

港仔都係俾美仔害...
依家咩仔都危色乎...

加人工...加人工 ... (:*_*:)

小貝 提到...

felix........

唉唉.. 小貝後悔無開人仔戶口

F.E.L.I.X. 提到...

@@
我不懂投資唷...
不過個人認為人仔炒作期唔長...
(我係明燈,信我者死)

PANG 提到...

返大陸做野好悶架喎...

仲有d人好激心架喎!!!

小貝 提到...

好呀 :):) 我問個戶口先~

小貝 提到...

我...

仲有幾千蚊歐羅...
還望歐仔生生性性~~~