2008年7月15日

賣下廣告















11 則留言:

L L 提到...

好靚!

小貝 提到...

多謝 :):)

如果可以幫我宣傳下會更好呀 :p:p

匿名 提到...

WA~好靚啊^^
小貝好細心啊^^~

匿名 提到...

點解留唔到言??

小貝 提到...

喂喂你係邊個呀??

小貝 提到...

請問佚名我識吾識你架~~~

多謝你讚佢地呀 :)
得閒幫襯下~~~~~~~

匿名 提到...

小貝:
請問佚名我識吾識你架~~~

多謝你讚佢地呀 :)
得閒幫襯下~~~~~~~

-->佚名就是佚名,LAULONG叫我來看看靚東西的^^
很美~~不用客氣^^

L L 提到...

小貝:

佚名係我網上孫女呀,好乖架佢!

可能佢唔知有啲博係要博主睇過留言先至 post 出黎!

小貝 提到...

多謝來睇呀佚名, 好歡迎你呀!!

因為我有d朋友都中意吾留名, 所以我好奇下問下你係邊個 :p:p

我主page右邊有album架 :) 入面有多d野 :):)

laulong兄多謝你幫我宣傳呀~~~~~~~~~~

火女 提到...

係好靚~你做的?

小貝 提到...

吾係我整架 :)