2008年4月10日

小貝假貌

  我知我知我知,見過我既人都知我不是一個美女。不過patpat痕,整左張blur出泥等大家估下我既眼耳口鼻=p

  不過呢,有d BLOGGERS都見過我真人,都知我乜樣,所以=p都算係無咩驚喜。

8 則留言:

北夫人 提到...

鬼咩,你個icon成個樣見哂,仲使乜估呀?哈哈

呢張相又影得幾靚喎!

小貝 提到...

我整左黑白.. 都會估到個樣???

:p:p:p

acc個icon..張相好細幅咋嘛
d人都估吾到我咩樣啦
呵呵呵呵


哩張相
係3年前架啦
acc有哩張o既彩色相
哩張加過工架

哩個時期就係比人話我似賓賓果時咯。

小貝 提到...

好掛住以前d頭髮
wuwuwuwuwuwuwuwuwuuuuuu

匿名 提到...

做乜大家興貼自己的相?

c 提到...

嘩嘩,好好睇啊~~點整架~

小貝 提到...

讀吃"

哩張一d都吾似我架~~~~

c"

用小貝好專長o既photoshop

提到...

唔係丫,你都幾靚女丫

唔係點會揾到個鬼仔男友,哈:P

小貝 提到...

米生,

放心wor,
你唔駛積口福米b女長大都會好靚好靚架~~~